FAQ

1. Czy mogę usunąć opinię?

Nie, nie zezwalamy na usuwanie opinii klientów na Belliata.pl. Polityka ta zapewnia przejrzystą i wiarygodną platformę dla wszystkich użytkowników.

2. Czy mogę usunąć firmę z belliata.pl?

Nie, nie ma możliwości usunięcia firmy z belliata.pl. Jeśli Twoja firma zmieniła nazwę, skontaktuj się z obsługą klienta, a my zmienimy dane.

3. Jak dodać moją firmę do belliata.pl?

Cieszymy się, że chcesz dołączyć do platformy rezerwacji online Belliata! Po prostu załóż darmowe konto na ai.zolmi.com i stwórz swój profil online, który będzie widoczny na Belliata.

4. Jak usunąć opinię klienta?

Belliata nie zezwala członkom ani firmom na usuwanie lub zmienianie opinii klientów, z wyjątkiem dodawania komentarzy do oryginalnych opinii. Pozwala to zachować integralność belliata.pl.

5. Jak moja firma może przyjmować rezerwacje klientów?

Oferujemy oprogramowanie do zarządzania salonami fryzjerskimi, spa, barberami i salonami paznokci oraz innymi firmami z branży kosmetycznej i wellness, które umożliwia dodawanie rezerwacji klientów do kalendarza i akceptowanie rezerwacji online, aby uzyskać więcej informacji, przejdź do zolmi.pl.

6. Jak mogę usunąć swoje dane osobowe?

Wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres data@zolmi.com, a dane zostaną usunięte w ciągu 3 dni roboczych. Prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz adresu e-mail.