Pomoc

1. Czy macie aplikację?

Tak, mamy aplikację i możesz ją pobrać wchodząc na stronę:

Android


iPhone

 

2. Jak odwołać wizytę?

Aby anulować spotkanie, możesz zalogować się do aplikacji i przejść do zarządzania moimi rezerwacjami, gdzie możesz anulować swoje spotkanie. Jeśli opcja anulowania rezerwacji została usunięta, należy skontaktować się bezpośrednio z obiektem, w którym dokonano rezerwacji.

 

3. Jak usunąć swoje konto?

Jeśli chcesz usunąć swoje konto powinieneś przejść do zakładki Mój profil w aplikacji i postępować zgodnie z instrukcjami.

 

4. Czy macie aplikację dla usługodawców?

Tak. Jeśli jesteś salonem fryzjerskim, salonem paznokci, fryzjerem, spa lub masażystą możesz pobrać naszą aplikację wchodząc na:


Android


iPhone


5. Jak mogę złożyć skargę na usługodawcę?

Jeśli masz skargę na usługodawcę zarezerwowanego za pośrednictwem Belliaty, powinieneś skontaktować się bezpośrednio z tym miejscem.